پرینترها و ضروریاتی که کاربر هنگام خرید ونگهداری از آن باید بداند....
نوشته شده توسط : موسوی

روش پیدا کردن چاپگر مناسب جدید یا استفاده شده برای دفتر کار شما

دستگاه های کپی و چاپگر در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند و مجموعه وسیعی از ویژگی ها را برای پشتیبانی از نیازهای دفتر شما ارائه می دهند. به طور معمول هنگام مراجعه به چاپگرها ، ما در مورد چاپگرهای رومیزی صحبت می کنیم. ما این تمایز را ایجاد می کنیم ، زیرا با افزایش فناوری ، عملکرد نیز افزایش یافته است.

چاپگرهای همه کاره، بزرگ یا کوچک ، عملکردهای متنوعی را ارائه می دهند. اعم از: چاپ ، کپی ، اسکن ، ایمیل و فکس تنها تعدادی از گزینه هایی است که این چاپگرهای چند منظوره ارائه می دهند. نیازهای خود را شناسایی کنید و سپس هنگام خرید چاپگر به عملکردهای کلیدی توجه کنید.

مقالات مرتبط:

سه عدد از بهترین دستگاه های کپی برای تجارت های کوچک

چاپگر مناسب برای مصرف خانگی کدام است؟

تعیین نیازهای برای چاپگر شما

از بین مجموعه ای از تجهیزات در تهران نارا نوین انتخاب کنید. مارک های پیشرو چاپگرهای بی سیم و سیمی و همه لوازم و ثطعات جانبی و مواد مصرفی لازم مانند جوهر و کاغذ و .. را خواهید یافت. ماشین های اداری تهران نارا نوین دارای جدیدترین محصولات در زمینه فناوری چاپ است.کافی است به وب سایت تهران نارا نوین(Tehran-nara.ir) مراجعه کرده و محصول مورد نظر را سرچ کنید.

در صورت نیاز میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته یا پیام دهید: 09123761288 - 02188827729

شبکه بندی یک فناوری است که موجب راحتی در کسب و کار ها شده است. بدین وسیله شما میتوانید به راحتی می توانید یک چاپگر را با چندین کامپیوتر متصل کنید.

هنگام انتخاب تجهیزات اداری ، اولویت ها و نیاز های مهم خود را شناسایی و با توجه به آن دستگاهتان را انتخاب کنید. امروزه بسیاری از ماشین ها مانند چاپگرهای همه کاره یا چاپگرهای چند منظوره توانایی های بسیار بیشتری را نسبت به چاپ دارند.

  • این عملکردها می تواند شامل تعداد صفحاتی باشد که می خواهید در دقیقه کپی ، چاپ یا فکس کنید.
  • همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا رنگی را کپی و چاپ خواهید کرد یا فقط سیاه و سفید.
  • می توانید وضوح اسکن و چاپ را تنظیم کنید
  • چاپ دو طرفه را انتخاب کنید
  • فیدرهای سند مجاز و اندازه حروف
  • تغذیه خودکار اسناد و موارد دیگر را انتخاب کنید.

عملکردهای مهم هنگام خرید چاپگر

انتخاب دستگاه مناسب (لیزری یا جوهر افشان) بستگی به عواملی من جمله:

  •  چند بار می خواهید کارتریج هایتان خود را تغییر دهید.
  • حجم کاری که انجام می دهید.
  • حوزه کاریتان (به طور مثال ار حوزه کاری شما عکاسی است با توجه به اینکه در عککاسی خروجیب چاپ بسیار حایز اهمیت است چاپگر جوهر افشان کم ناسب مصرف شماست. ولی برای مصرف خانگی ما چاپگر لیزری را پیشنهاد میدهیم.

چاپگرهای همه کاره یا چاپگرهای چند منظوره قابلیت های بسیار کمی را برای ساده سازی کار شما در مدرسه ، خانه یا دفتر ارائه می دهند. با یک دستگاه می توانید با فشار یک دکمه اسکن ، چاپ ، فکس و کپی کنید. ماشین های اداری تهران نارا نوین چاپگرهای جوهر افشان همه کاره و چاپگرهای لیزری همه کاره در دو نوع سیاه و سفید و رنگی ارائه می دهد.

چاپگرهای لیزری

چاپگرهای لیزری بی صدا در پس زمینه کار می کنند .این دستگاه ها به جای جوهر از تونر استفاده می کنند. اگر قصد جا به جایی آن را دارید یا میخواهید از فاصله دورتری به دستگاهتان سندی را برای چاپ ارسال کنید ، انتخاب چاپگر لیزری بی سیم مفید است. چاپگرهای بی سیم تصمیم می گیرند که کدام سیم ها را به چاپگر وصل کنند. بهترین مزیت این است که برای چاپ نیازی به حضور در یک اتاق نیستید

قابلیت اتصال بی سیم

قابلیت وایرلس این ماشین ها اتصال و چاپ از اتاقی غیر از اتاقی که دستگاه در آن قرار دارد را آسان می کند. در حالی که قیمت تونر ممکن است بالاتر از جوهر باشد ، با گذشت زمان قیمت چاپ در هر صفحه با توجه به سختی و استقامت تونر در مقایسه با جوهر به حداقل می رسد. این ماشین ها می توانند به شما کمک کنند در هنگام برخورد با مشتریان حرفه ای به نظر برسید و رنگی یا سیاه و سفید در دسترس هستند.

چاپگرهای جوهرافشان

چاپگرهای جوهر افشان انعطاف پذیر ، ارزان و معمولاً کوچکتر از چاپگرهای لیزری هستند. وقتی صحبت از کارتریج می شود ، جوهر معمولاً بیشتر از تونر نیاز به تعویض یا شارژ مجدد دارد. با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری ، چاپگر جوهر افشان به شما کمک می کند تا تصاویری با کیفیت بالاتر تولید کنید. چاپگر جوهر افشان برای تصاویر و اسناد سنگین مناسب است ، می تواند بر روی طیف وسیعی از انواع کاغذ، از جمله موجودی بافت دار و کاغذ براق، چاپ کند.

این که آیا شما فردی هستید که عاشق عکاسی هستید یا فقط از اینجا و آنجا عکس می گیرید ، چاپگر جوهر افشان برای هر دفتر خانگی مزیت بزرگی است. چاپگرهای جوهر افشان امکان چاپ تصاویر با کیفیت بالا را مستقیماً از خانه یا محل کار برای شما آسان می کنند. از محیط خیره کننده خود عکس بگیرید و بلافاصله آنها را چاپ کنید. این دستگاهها با قابلیت چاپ برتر ، عکسهای واضح تولید می کنند. مانند کار خود ، سریع و کارآمد چاپ کنید.

  *چند نمونه از پرینترهای چاپ عکس*

برای مشاهده این محصولات کافی است روی نام آنها کلیک کنید.

پرینتر جوهر افشان اپسون EPSON Expression Photo XP-55

پرینتر چاپ عکس xp-55 پرینتر چاپ عکس پرینتر جوهر افشان XP-55 پرینتر جوهر افشان XP-55[/caption]

پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن Canon SELPHY CP1000

پرینتر عکس CP1000 پرینتر عکس پرینتر چاپ عکس CP1000 پرینتر چاپ عکس 

پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن Canon SELPHY CP1200

پرینتر چاپ عکس CP1200 پرینتر چاپ عکسپرینتر 1200 کانن  پرینتر 1200 کانن

از کجا چاپگر جدید یا دست دوم بخریم

در تهران نارانوین شما می توانید مجموعه وسیعی از لوازم جانبی شامل کابل های USB ، پایه های رومیزی ، سینی های کاغذ ، جوهر و تونر ، تغذیه کننده ورق ، دستگاه های پخش کننده ، کیت های نگهداری و موارد دیگر را انتخاب کنید.

اگر نمی دانید کدام جوهر یا تونر مناسب دستگاه شما است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ماشین های اداری تهران نارا نوین تماس بگیرید.88847742 – 88140115 – 88827729 - 09123761288

در تهران نارا نوین میتوانید ماشین آلات با قیمت مناسب و ویژگی های ضروری را پیدا کنید ، مناسب برای استفاده روزانه در خانه یا دفتر. گزینه های چند منظوره و استفاده از جوهر کارآمد ، این ماشین ها را برای یک دفتر کوچک ایده آل می کند. اسناد دقیق با کیفیت حرفه ای را با سرعت قابل توجه و بدون خرج کردن بودجه خود دریافت کنید.

تهران نارا نوین دارای ماشین آلاتی است که میتوانید نیازهای خود را با قیمتی که توانایی آن را دارید برآورده می کند. ما محصولات خود را با برنامه های نگهداری پشتیبانی می کنیم. این برنامه های تعمیر و نگهداری به شما اطمینان خاطر می دهد که در صورت بروز مشکل نگران تعمیر دستگاه خود نباشید. برنامه های نگهداری نیز معمولاً شامل تونر است.

هر آنچه که چاپگر شما نیاز دارد باشد. ماشین های اداری تهران نارا نوین می تواند دقیقاً آنچه را که می خواهید با قیمتی که شما می توانید برایتان تهیه کنند. امروز با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق شماره 09123761288 در واتس آپ جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

  *چند نمونه از چاپگر های لیزری استوک*

برای مشاهده این محصولات کافی است روی نام آنها کلیک کنید.

پرینتر لیزری اچ پی لیزر جت کارکرده 1320

پرینتر hp 1320

پرینتر لیزری اچ پی استوک 1012

     

پرینتر کنون LBP6000B پرینتر کنون

 

تهران نارا نوین تمامی خدمات مربوط به نگهداری و تعمیر و شارژ کاتریج ماشین های اداری را صورت می دهد.بدین منظور با تماس حاصل فرمایید یا به واتس آپ شماره زیر پیام بدهید :09123761288

با توجه به نوسان قیمت ها قبل از خرید محصولات به صورت اینترنتی برای اطمینان از قیمتهای محصولات تماس حاصل فرمایید.09123761288 - 02188827729





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: