بهترین پرینتر برای مصارف خانگی و اداری کدامند؟
نوشته شده توسط : موسوی

پیشرفت تکنولوژی موجب شده است همه لوازم به سمت کوچک‌تر شدن و سبک‌تر شدن بروند. انتظار می‌رود شرکت‌های تولیدکننده پرینتر هم این روند را دنبال کنند. بتوانند با وجود حفظ کیفیت، محصولات خود را در اندازه‌های کوچک و سبک تولید کنند و فضای کمتری را اشغال کنند. اگر در حین خرید سوالاتی همچون بهترین برند پرینتر چیست؟ و یا اینکه کدام مدل از پرینترها برای کار شما مناسب است؟ برای شما پیش آمده حتما این مقاله را برای دریافت پاسخ خود بخوانید.

بهترین پرینترهای خانگی 2021

  • پرینتر لیزری کانن Canon imageCLASS LBP6030w

پرینتر Canon imageCLASS LBP6030w یکی از جدیدترین محصولات شرکت بزرگ کانن است. پرینتر LB360w قابلیت مصرف خانگی و اداری را دارا است. این پرینتر دارای رزولوشن 600×600 dpi می‌باشد. می‌تواند در یک دقیقه، 19 کاغذ را پرینت کند. کاربران با قرار دادن 150 برگه در سینی کاغذ می‌توانند در هر مرحله 100 برگه پرینت نمایند. ظرفیت پرینت LBP6030w کانن در ماه به 5000 برگه نیز می رسد. این پرینتر گرافیک بالا، وضوح تصویر و کیفیت رنگ بالا از ویژگی‌های مهم این پرینتر است.قابلیت اتصال به وایرلس و دارا بودن usb 2.0 دیگر ویژگی مثبت آن است. امکان اتصال به Android و ios نیز در این پرینتر وجود دارد و به همین علت می‌توانید گوشی هوشمند خود را به صورت مستقیم به آن وصل کنید. علاوه بر این ویژگی‌ها، این پرینتر قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را داراست و مصرف انرژی را تا 1.6 وات پایین می‌آورد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این پرینتر کلیک کنید.

بهترین پرینتر چند کاره

  • پرینتر لیزری کانن Canon MX492

پرینتر Canon MX492 به شما این امکان را می‌دهد تا از هر جایی که هستید، فایل خود را برای این پرینتر بفرستید! ویژگی مهم دیگر این پرینتر اندازه کوچک آن نسبت به سایر مدل‌های مجموعه MX است. این پرینتر حدود 30 درصد کوچک‌تر از سایر مدل‌های این مجموعه است. با وجود ارتباط با Google Cloud Print2 و AirPrint1 می‌توانید از قابلیت وایرلس آن استفاده کنید. با گوشی هوشمند و یا تبلت خود از هر جای اداره و دفتر خود به آن وصل شوید. میزان ذخیره‌سازی جوهر این پرینتر کمی بیشتر از دیگر مدل‌های مجموعه است. به صورت کلی، این پرینتر گزینه مناسبی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. اما بهترین ویژگی این پرینتر، قابلیت ذخیره‌سازی ویرایش‌ها و فیلترهای مورد علاقه شماست. یعنی شما می‌توانید تنظیمات مورد علاقه خود را که می‌خواهید بر همه عکس‌ها اعمال شود، ذخیره کنید و روی هر تصویری که دوست دارید اعمال کنید. این ویژگی my image garden7 software نام دارد. نمایش تقویم و قابلیت تشخیص چهره هم در این پرینتر وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این پرینتر کلیک کنید.

بهترین برند پرینتر ارزان قیمت سوزنی اداری

  •  اپسون LQ-350

دستگاه LQ-350 ساخت شرکت اپسون بهترین پرینتر ارزان قیمت است. این پرینتر سوزنی با ریبون پرظرفیت خود با توان چاپ ۲٫۵ میلیون کاراکتر و مصرف برق پایین به کاهش هزینه‌های کاربر کمک می‌کند. این دستگاه با درگاه‌های پارالل، سریال و USB سازگاری آسانی با رایانه دارد و به‌راحتی نصب می‌شود. همچنین اندازه‌ی کوچک این محصول سبب شده که به‌راحتی در گوشه‌ای از میز کار شما قرار گیرد.

این پرینتر سوزنی ۲۴-پین، ۸۰ ستونی بسیار کم‌مصرف بوده و در حالت Sleep تنها ۱٫۳ وات و در حالت فعال ۲۳ وات برق مصرف می‌کند که با یک لامپ کم‌مصرف برابری می‌کند. پرینترهای سوزنی با توجه به ظرفیت و سرعت بالای چاپ استفاده‌ی رایجی در ادارات داشته و به‌عنوان یکی از وسایل ضروری در این زمینه به شمار می‌آیند.

این دستگاه یکی از بهترین پرینترهای 2020 محسوب می‌شود؛ چون شرکت اپسون یکی از پیشگامان پرینترهای سوزنی است و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. اپسون LQ-350 یکی از بهترین پرینترهای 2020 است و از سیستم‌عامل‌های Windows 2000, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP پشتیبانی می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این پرینتر کلیک کنید.

بهترین پرینتر های اداری لیزری 2021

  •  پرینتر Brother MFC-J5330DW

این پرینتر لیزری یک انتخاب مناسب برای دفاتر کوچک و جمع و جور است. این دستگاه از چهار نوع کاربری اسکن، فکس، پرینت و کپی پشتیبانی می کند و کاربران اداری به راحتی تمام کارهای خود را با آن انجام می دهند. کیفیت چاپ تصاویر بالا بوده و کارهای تخصصی خود را بدون هیچ نگرانی با آن انجام دهید. با پرینتر برادر MFC-J5330DW اسناد خود را تا ابعاد A3 به چاپ برسانید.قابلیت اتصال به وایرلس از مزیت های این دستگاه به شمار می رود که مورد توجه مدیران کسب و کار قرار گرفته است. علاوه بر آن میتوانید 50 صفحه را به صورت متوالی اسکن کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این پرینتر کلیک کنید.

بهترین بهترین برند پرینتر چندکاره جوهرافشان

  • پرینتر جوهر افشان اچ پی Deskjet 2130

پرینتر چندکاره‌ی اچ پی مدل Deskjet 2130 دارای قابلیت‌های پرینت جوهرافشان رنگی، اسکن رنگی و کپی است.این دستگاه طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۴۲۵، ۳۰۴ و ۱۴۹ میلی‌متر است. با وزن ۳.۴۵۲ کیلوگرم عرضه می‌شود. اچ پی Deskjet 2130 یکی از بهترین پرینترهای 2020 است. سرعت پرینت دستگاه تا ۲۰ برگ برای چاپ سیاه‌وسفید و تا ۱۶ برگ برای چاپ رنگی است.

وضوح چاپ در این مدل ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ dpi برای چاپ سیاه‌وسفید و ۱۲۰۰ × ۴۸۰۰ dpi برای چاپ رنگی است. اولین پرینت سیاه‌وسفید تا ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد. قسمت کپی دستگاه تا ۵ برگ سیاه‌وسفید و ۳ برگ رنگی را در دقیقه با وضوح ۳۰۰ × ۶۰۰ dpi انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید صفحات را تا ۲۵ درصد کوچک یا تا ۴۰۰ درصد بزرگ کنید و پشت و روی اسناد را روی یک برگ کپی کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این پرینتر کلیک کنید.
برای اطلاعات بیشتر در و راهنمای در خصوص خرید و یا تعمیر و مشکلات موجود در تجهیزات خود میتوانید با متخصصین مرکز ماشین های اداری تهران نارا نوین تماس بگیرید.
88847742 – 88140115 – 88827729 - 09123761288

منبع: تهران نارا نوین





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: