ارور های رایج پرینتر اچ پی
نوشته شده توسط : موسوی

کد خطاهای پرینتر اچ پی

مرکز تهران نارا نوین در این مقاله یک دسته از کد خطا های رایج پرینتر اچ پی را برای کاربران خود گردآوری کده است اعم از  : کد خطای 11 پرینتر اچ پی- ارور 11 پرینتر اچ پی- خطای 12 پرینتر اچ پی - ارور 12 پرینتر اچ پیکد خطای 13 پرینتر اچ پی- ارور 14 پرینتر اچ پی- کد خطای 14 پرینتر اچ پی- خطای 16 پرینتر اچ پی

11 – خالی بودن سینی کاغذ

کد خطای 11 پرینتر اچ پی  آسان برای برطرف کردن ، سینی کاغذ چاپگر خالی است ، آن را باز کنید . دوباره با کاغذ پرکنید. اگر سینی کاغذ خالی نباشد ، ممکن است در حسگر یا سینی کاغذ مشکلی ایجاد شود.

اطمینان حاصل کنید که چاپگر روی یک سطح صاف قرار داشته باشد . قسمت تونر را تمیز کند. اگر کد خطا هنوز نمایش دارد ، بررسی کنید و مطمئن شوید سنسور کاغذ یا سنسور نوری تمیز بوده و آسیب نبیند.

12- باز بودن یا عدم وجود EP

خطای 12 پرینتر اچ پی: اگر کارتریج تونر در چاپگر شما به درستی نصب شده باشد ، این می تواند نشان دهد که یا درپوش باز است. یاسنسورهای PS5 یا فن های خنک کننده ممکن است نقص داشته باشند .برای حل این کد خطا حتما کارتریج های تونر نصب شده تا ارور از بین برود. اگر کد خطا به نمایش خود ادامه می دهد ممکن است خطای سخت افزاری داشته باشید.

13- مسدود شدن کاغذ

این کد به دلیل مسدود شدن کاغذ است ، مدل های جدیدتر از پرینترهای HP به شما خواهند گفت که مسدود شدندر کجا واقع شده است ، بنابراین می توانید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا کد خطا را برطرفکنید .

اگر چاپگر HP با مدل قدیمی تری دارید ، باید خودتان به دنبال مسدود شدن باشید ، می توانید در یکی از چهارمرحله از چاپ این مسدود شدن اتفاق بیفتد. برای یافتن و استخراج کاغذ ، تمام نقاط دسترسی روی چاپگر را طیکنید. از ابزارهای سخت یا تیز برای جدا کردن کاغذ استفاده نکنید زیرا این امر ممکن است باعث آسیب دیدن پرینتر شود .

14 - عدم وجود کارتریج EP

این ارور نشان دهنده این است که کارتریج نصب نشده است یا چاپگر کارتریج نصب شده را تشخیص نمی دهد. نصب مجدد کارتریج معمولاً این کد خطا را برطرف می کند ، درغیر این صورت با تنظیم کارتریج برداشته شده مجدد اً پرینتر را نصب کنید و پس از روشن شدن چاپگر مجدداً آن را نصب کنید .

 

16- مقدار تونر کم

یکی از کدهای خطای رایج HP ، این کد است نشان می دهد که کارتریج تونر کم است یا از تونر خارج شده است.با وجود این ، ممکن است تونر مقداری پودر تونر در کارتریج داشته باشد ، کافی است کارتریج را جدا کرده و آنرا به آرامی تکان دهید .

دوباره پودر تونر باقی مانده را درون کارتریج توزیع کنید. اگر کارتریج تونر کاملاً تمام شد ، باید آن را جایگزین کنید .

منبع : تهران نارا نوین





:: برچسب‌ها: خطاهای چاپگر اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: